V Jornades d'Escriptors del Baix Llobregat

El proper dissabte 26 de novembre participo a la V Jornades d'Escriptors del Baix Llobregat. El tema d'enguany és la novel•la històrica. Hi haurà quatre ponències i a continuació una taula rodona. Jo parlaré de com es documenta una novel•la històrica i ja us adverteixo que explicaré detalls inèdits, els trucs i els secrets que mai no s'expliquen... Us perdreu una Jornada memorable?

Es fa al teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, de 10,30 a 13,30

 
Moderador:

Javier de Pilar, escriptor, Fòrum Cultural Gaspar de Preses.

Ponents:

Andreu González : escriptor
Ponència: “Ficció i realitat: un joc d'equilibris”

Carme J. Huertas: escriptora
Ponència: “Com es documenta una novel•la històrica?”

Mari Carme Roca: escriptora
Ponència: “La construcció dels personatges”

Xose Lois Garcia: historiador i escriptor
Ponència: “Sant Andreu de la Barca, bon escenari per a la novel•la històrica” (història i anècdotes històriques de la zona).

Taula rodona:
Té futur la novel•la del passat?

2 comentaris:

  1. Hola
    Em va agradar molt la teva intervenció en aquest forum. Molt encoratjadora i molt perdagògica també. Tant el taller del divendres com totes les ponències van ser molt interessants.

    Manel

    ResponElimina
  2. Gràcies Manel, m'ho vaig passar molt bé, el temps va passar volant perquè va haver-hi moltes intervencions. Jo també vaig aprendre amb les teves aportacions!

    ResponElimina